19:36

Heeej!!

Idag har jag varit i skolan. Är riktigt trött nu ^^ Jag plattatde mitt hår as nice imorse men sen när jag kom till skolan så va de hyper krulligt igen :( Allt fixande med håret var borta... (A) haha Aja.
Jag träffade Vilgot i centrum <3 Göllig pöjk. :) Sen gjorde jag och Thea bort oss lite. Sen kom bussen och då träffade jag Viktor. Och nu sitter jag här hemma och har just pluggat lite :) Måste sova riiiiktigt tidigt idag asså^^Ska ta skolkort imorn :D haha.  
Om de regnar imorn, och mitt hår blir förstört, ska jag faila medvetet (Y) :D haha annars ska jag nog vara seriös^^ eller iaf försöka. Aja ska plugga lite mer nu :) Men puss så länge :*
<3
 

Kommentarer
Postat av: gustav-sveriges skönaste gayblogg!

sv; tack! <33

2010-08-30 @ 22:38:47
URL: http://gustavs.webblogg.se/
Postat av: sofia

Fin blogg!

Gillar din header :)

2010-08-31 @ 17:20:31
URL: http://sofiaholma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0