Hemma..igen? :P

Haha ALLTID:D Kmr alltid "hem igen"xD.. Jaja jag är nu hemma igen iaf. Hade rätt kul igår faktiskt. Kom dit med Thea och träffade Alice. Va med henne i publiken. Mötte Thea och tappade bort Alice :D hahaha^^ Thea och jag mötte killarna. Stod i publiken med killarna och sen bestämmde vi oss för att försöka hitta Alice och co. men de gick inte så bra. Och då hade vi redan tappat bort killarna igen :D hihi och så hölls de på typ heeela kvällen. Hahaha ;P så de slutade med att jag, Thea och Vilgot gick och letade follk. De gick liksom inte att ringa eller messa eller nått alls. Lite små jobbigt ^^
Va du/ni där? :) hade ni kul ?
Nu ska jag nog typ tråka lite till ^^ gå ut med hunden ska jag göra snart oxå.
Men jag kanske skriver mer sen :) Eller hoppas kan ni ju alltid göra. Mina 55 läsare^^
Puss
Ganska gammal^^

Kommentarer
Postat av: daniella

shaaaa, skulle bli sjukt glad för svar o så :D men hur gör du så du kan ha dom där smilisarna ? :) taaaack

2010-08-16 @ 17:35:40
URL: http://ddanni.blogg.se/
Postat av: Anonym

som du har i andra inlägg ;)

2010-08-16 @ 17:36:05
URL: http://ddanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0