Tråkar :)

Nu har jag tränat. De va riktigt härligt att stå på isen igen :). Vi va 5 st på isen så de va skit nice. Jag va vääldigt seg i benen. Mina hopp va inte alls som dom brukar. Kan nog vara för att jag inte har stått på is sen Gotland ( I juli ) :P Jag va en ända som va där från min grupp :O undra vart alla andra va :S
Så just nu sitter jag här hemma och chillar galet och lyssnar på musik..om nån ville veta :D hehe..
Imorn är de skola igen-.- slutar typ 4.. bläbläblää. Efter de kanske jag ska åka till solna för att beställa tid.. På en sak ;) haha nu blev ni nog nyfikna ;).
Amen jag kanske skriver mer sen.
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Big AL

naveln? (a)

2010-08-22 @ 19:40:19
URL: http://bigal.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: NÄÄE :D hihi smink kurs. Fast jag glömde pappret, så de sket sej :D

2010-08-23 @ 22:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0