=o Hej slitet

Hello!!

Jag håller typ på att somna. Jag kan liksom inte va ute och ha kul med kompisar.. De är ingen som hör vad jag säger :( - Nej, inte ens jag själv :D Haha såå himla heeees :S hahah. Nu på kvällen är de som värst. Jag kan inte prata alls :) haha Fail :). Lite för mkt skrik, lite för mkt sjuk - Fail fail faaaail. Här kommer iaf lite blandade bilder iaf.
E
N
J
O
Y
!
!

                                A R K

                      RAAAWR                       Ola<3
. De va då själva The Ark i korta drag..
HEEEEEEEEEEEEEEEELT SLITEN =o Dock är den tagen nyss. Helt utan smink. Och + att de där va en dag efter skolan oxå^^ så de är lite extra slitet :D Och mitt hår ska vi inte prata om. Jag och Clara hade så SJUUKT mkt hår produkter igår ^^

Den lilla bilden får avsluta detta sista inlägg för dagen :)<3
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0