Sundsvall m.m...

..Hej..

Igår hade jag en riktigt kul kväll! Jag, Erik, krister och Alice var ju på Skansen. Vi va på allsång^^ kan låta lite keff men de va riktigt kul när de blev så bra stämmning :) Vi fick bullar av Anders för att vi skulle sjunga :P, Han halkar in på scenen i live sändning :P, jag och Alice sjunger/skriker oss hesa:P. Hihi (A)
MEN de bästa av allt!!!! Baseballs kom ju dit :D dom är ju såå bra!! Helt galet söta och sjunger grymt bra ^^.   Mange Schmidt va OXÅ där. Han "gör" grymt bra låtar. Allvarligt talat, Inget att förlora och giftigt är grymma :D. Sen kom vi ju med på tv ganska mkt oxå.
Sen när vi var på väg hem så ringde mamma och sa att hon hade beställt biljetter till en konsert där Baseballs och Roxette spelar. I LOVE IT!!! Roxette har riktigt hääärliga låtar :) Så de blir sundsvall :D

Mange
En sjukt snygg kille till vänster(A)
Så sötaaa.. Står och skrattar^^

 


Kommentarer
Postat av: anna

aw tack :d

wow, har alrig varit där!

måste varit superkul!

2010-08-04 @ 20:57:06
URL: http://bieberfever.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna fan<3

Jag älskar dig<3

2010-08-06 @ 14:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0