fuck sl och alla andra!

Jag blir så jääävla lack på sl som inte kan fixa bussar. Asså hur jävla svårt kan de vara liksom? Satans jävla skit bussar. Asså stod ute i -22 grader och väntade i en halvtimme på en fucking buss som inte kom. Asså seriöst, jag är sååå jäävla trött på allt skit. Ska fan aldrig mer åka buss. Eller jo, juste, jag måste. Har ju slösat bort 1000 kr på en annan jävla idiot så jag kan inte betala typ en taxi eller vafan som helst. SERIÖÖÖÖST! Faan va med damp jag har just nu. Den som jävlas med mig just nu kommer inte leva länge till! Så jävla sur.
Vill bara bort från allt skit och MÅ BRA för ett litet tag. Att ha lov va inte min grej. Skulle hellre gå till skolan än att ha en sån här skitdag till asså.
FUCK OFF!


Kommentarer
Postat av: mama

vad har du gjort med pengarna dååå? :(

2010-12-27 @ 10:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0