liiite trött

Hehe hej! Hur är de? Jag mår bara bra! Trött men vafan palla klaga ;)
Igår va jag hos Doris<3. Vi typ va i kyrkan ett tag sen drog jag, Doris, *** o Robin hem till Doris. Vi började kolla på en film men den gick fan inte att se. Alla typ satt o va jätte rädda (A) haha Sjukt! Så vi bytte film men den sög. Sen satt vi o pratade i typ en timme. Perra ( Robins pappa ) ringde o sa att robin skulle hem. Så vi följde både Robin o *** hem så att ingen skulle bli ledsen ;) Haha. Sen gick jag o Doris hem och åt glass och kollade fim ^^ De blev MKT sent! Hihi
Så jag är ganska trött om man säger så. De går så segt att skriva, HELT GALET ;)
Äta, sova och upp klockan halv 6 imorn då :) -.-
Puss <3 
 
Vad tkr ni om den? :O De va den jag såg igår.. Va sååå himla rädd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0