lika eller?

Haha hej igen. Nu ligger jag i sägen ska just stänga av datorn. Eller iaf logga ut från allt^^
De va som sagt sjukt trevligt hos mormor. Träffade jätte trevligt folk o allt :)
Jaaajaa.. Juste! Va nyss inne på fb så fick jag värsta kicken att byta bakrund på min data xD hahah :P Men iaf så ville jag ha på nån jag tycker mycke om så började kolla på Petter bilder och då hittade jag en bild som jag ville ha, men jag kände igen den sjuukt mkt. Så in på fb igen och kolla vart jag hade sett den.
TITTAAA! Värsta grejen ju! Han till vänster känner jag och han till höger vill jag känna :P De är ju Petter :P Haha se så likaaa :O Undra om de va meningen :O Måste nästan fråga han! ^^ Knäpp jag är ibland assö
Haha puss o godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Dille

Jag tycker du kan ha en på mig ;)

2010-12-20 @ 00:22:25
Postat av: Johanna

Sv: Öhh.. Nä tack :)eller varför?

2010-12-21 @ 11:59:39
URL: http://johannasland.blogg.se/
Postat av: Dille

Varför inte? Du ville ju ha en på ngn du tycker mycket om :P

2010-12-21 @ 14:04:20
Postat av: Dille

Varför inte? Du ville ju ha en bild på någon du tycker mycket om ;)

2010-12-21 @ 14:10:34
Postat av: Terjesophie

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-08-25 @ 07:08:31
URL: http://terjesophie.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0