lite tips kanske?

Hej alla! Jag har typ ingen röst alls... -.- fick nån host grej idag hos doktorn, och ja, vad ska man säga, den smakar såå jävla vidrigt! Herregud ^^hahah uuuek. Dyr va den oxå :O o hela TRE ggr per dag ska jag ta den.. Menmen får väl leva med det oxå. Bara jag kan få sova om nätterna och får tbx min röst till på fredag så blir jag glad :D
I natt när jag skulle sova, asså de gick inte! Jag höll på att spy för att jag hade så ont i halsen. Skit jobbigt.. Hoppas på det bästa i natt asså! Annars vet jag inte.
Imorn så tror jag att jag ska till stan.. Vet inte om jag åker själv eller om jag får med mig nån :S Jag ska kolla kläder till på fredag; Hår grejer, smycken o sånt dyl. Jag ska va sjukt med glittrig :D hihi <3
Ne nu ska jag mosa en banan eller göra vad som helst xD haha byyye<3


Asså han ser bra ut :O (A)

Kommentarer
Postat av: Mariusvera

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-05-09 @ 14:46:57
URL: http://mariusvera.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0