..Och alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt

Hej alla! Hur har dagen varit? :) Min va helt ok. Jag har sjungit exakt HELA dagen :D såå härligt! Hihi. Inte en enda liten minut utan poesi ;) haha. Så jag sitter här hemma igen nu. Lyssnar musik, hunden sover och jag har skit tråkigt^^ Men ska nog göra mat snart iaf!.. Om jag orkar (A)
Jag har lärt mig tycka om lite.. Ja, Winnerbäck låtar :D *oväntat*. En som stämmer in väldigt bra! Hihi
Puss <3

En elegi för alla sorger den där hösten handla om.
För en tystnad mellan väggarna som skar genom cement
Två ögonpar i tomhet från september till advent
För en man som gick till jobbet som om inget hade hänt
För en kvinna som sa "allting är förstört, allt är bränt"

En elegi för alla vägar som vi inte vandrat än.


De stämmer bara så himla bra! <3
Lägger in bilder sen! Så missa inte! ;O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0