Ute VS. inne

Go'kväll kompisaaaar ;) Ni är sääkert ute o har fett kul med massa skoj folk.. Ja, men inte lilla jaaag :D jag sitter hemma i soffan och.. gör inte ett skit. Laddar ner en film och lyssnar musik typ:P Och ja, de suger de med :)
Jag skulle egentligen åka till bästaste Deysi..eller Doris :$. Men de blev inte. Lång historiaaa ;)
Ska nog gå och fixa lite inför imorn. Typ kläder m.m. Jag ska ju till min mormor o hennes nya. Haha fett lång historia de oxå ^^men iaf så kommer jag typ inte känna någon där så..:S Men jag har fått veta att de kommer en eller två killar i 16 års åldern :O Hahahaha As pinsamt när man liksom inte känner varandra! :O
Igår hade jag en sån sjukt härlig kväll. Lite bråk o skit men vafan, inte hänga läpp liksom! Ne men så de va skit mysigt måste jag säga :)
Nu ska jag kolla bussar :P hahaha jag är så fail! ;)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0