liten fegis ;)

Haha jag börjar redan idag ;)

Dag 1.
Fem saker

1. Jag blir jätte lätt ledsen. Dvs. att jag är sjukt känslig. Känner om det
    är dåliga vibbar på g direkt. Jag gråter ofta. Antingen för att jag
    är glad eller ledsen. Det behövs inte mkt för att få mig gråta, ett
    litet ord behövs bara ;)

2. Hatar folk som är sega^^ Som går segt och klagar, som säger "sen"
    eller jag pallar inte just nu :P Allt måste gå snabbt o smidigt utan
    klagomål!

3. Jag måste ha allt perfekt innan jag går och lägger mig. Allt smink
    måste vara borta, kläder måste vara vikta, sägen bäddad och
    jag måste nästan ALLTID ha druckit te innan jag kan sova gott!

4. Jag går i sömnen! Haha nästan varje natt går jag någonstans.
    Lägger kudden i trappan t.ex. När jag hade häst förut och
    bodde nära stallet så gick jag upp till stallet utan kläder 
    endast trosor, linne och en lång jacka :D haha tider de;)

5. Jag blir rädd as lätt! Haha om de faller ett litet löv från ett träd o
   jag ser skuggan så kan jag skrika som in i hel***e. Men det har jag
   fått från min ormskräck! Haha jag är sååå himla rädd på somrarna
   att de ska komma en orm eller nått o bita mig. Jag ryser så fort jag
   ens hör ordet orm :P haha liten fjant jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0