20:32

Nämen tjäänare :)^^

Idag har jag inte gjort så mkt. Åkte till stan bara för att kolla rea. Hittade skiit fina saker! Allt på rean. Så de blev billigt. Typ 250 :- om jag inte minns helt galet, ett par ljusa jeans, en rosa/nemo basic tröja och en grå hoodtröja. (Bilder kommer) Allt köpt på gina oxå (y) Är riktigt nöjd :). Alltså jeans brukar brukar typ kosta 400 :- Men nu liksom 99. Riktigt bra! Ska dit igen med min syster och köpa meeeer :D hihi. Då ska jag försöka hitta en byxdress och shorts. Juste, på tal om kläder, är de någon som vet vad man ska ha på ett dop?? Lägg en komentar:)
Brb sen med bilder :) <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

wiiiiiihooooooo

2010-07-19 @ 22:29:05
Postat av: Anonym

2010-07-19 @ 22:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0