Hemma...igen

Heej... Nu är jag hemma igeneee..:( Åhhe, jag saknar alla redan. Träffade jätte mkt nytt folk! Skit trevliga och snälla. JAG VILL FLYTTA TILL BJÄRRED!!!! Så nu flyttar nu :) Jag har inte tagit bilder, men jag kommer ihåg dom i mitt huvud. Livet ut! <3 Har liksom inget att komma hem till. Bara min familj och hur rolig är den på en skala?! Vi reser inte ens tsm liksom. Alltid jag och mamma som hittar på nått. Pappa sitter hemma och gör inte ett skit!! Jätte kul. Jag verkligen trivs där nere. Men jag vet inte om jag skulle göra de  i längden. De är väl de som är problemet. Får väl se, senare.

Kommentarer
Postat av: bästa syster :)

Ja e rolig iaf!! :))

2010-07-28 @ 11:56:19
Postat av: Anonym

Jag också :D

2010-07-28 @ 22:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0