Nytt på blogg.se

Heej!! Tack för att du kollar in min nya blogg.
Jag har just startat den här bloggen som ni kanske ser ;). Johanna heter jag dåra och är 15 glada år gammal :D Jag har bloggat förut och la ner den för att jag tappat intresset. Nu har intresset återkommit:) haha jaja, nog om de nu. Jag är mycke intresseras av konståkning som ni kommer att få se och höra mkt av här. Bor ute på "landet" i Stockholm. Har grymt mkt djur.. Vilket man SKA ha om man bor på landet. Jag är kasst på att sjunga men tkr att sång är rikitigt härligt och älskar att sitta hemma och sjunga :) haha..
Men nu ska ni se att min nya lilla blogg blir skit bra!! :D hehe^^
Puss och kram so long


Kommentarer
Postat av: Dom

Så kass är du väll inte på att sjunga ;)

2010-07-16 @ 06:06:09
Postat av: Johana

Sv: Jo, de kan jag lova ;)

2010-07-16 @ 10:58:04
URL: http://johannasland.blogg.se/
Postat av: miranda

men då kan d ju inte söka till idol :O ( kom till bloggen via fb-gruppen) ;)

2010-10-07 @ 22:12:14
URL: http://jagforlorardaochda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0