.... :D

Tjaa!
Nu sitter jag här i mitt ur snygga rum. Skit läckert! ^^ Jag fick inga bra bilder på hela rummet liksom men släger ändå in lite sen. Asså jag verkligen älskar de!!! ^^ Hihi. Tack mamma<3
Idag; Va de skola. Ganska nice! :) Imorn; är de skola. Ganska skön dag! Har typ bara "Teori" hela dagen. Ingen idrott för då ska vi ha teori till provet. Och sen taggar jag på träning. Kör tills jag spyr ;) höhö sen sticker jag hem till bästa syster och pluggar..(a). Ne men ska sova där till torsdag. (Y) Sen på tordag bloggar jag igen. Och då har vi skridskor i skolan :D skiiit skoj (A) haha. Sen på fredag är det gymnasie mässa :D. Skit kul oxå! Ska bli kul att få träffa nytt folk och spana in olika saker än bara Tappens söta skitungar ;)
Nääe nu ska jag göra matte sen sova!
Puss <3

BE HAPPY !

Älskar henne! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0