:'(

Först vill jag bara säga Vila i frid Phil Harris. <3

Hej alla vänner och ovänner. Jag har just tittat klart på dödlig fångst. I dagens avsnitt gick Phil bort. Jag satt nere i soffan för mej själv och bara kände hur tårar fyllde mina ögon. Alla visste att han skulle dö.. Men ändå va de så jäkla svårt att se.. Han ville verkligen leva. Han va älskad av så många. Han skrattade alltid. Men nu är han borta. Vila I frid.

Känner att jag har gråten i halsen. Jag saknar min kille så sjukt mkt just nu. :( neefy..
Nu ska jag sova. Tänker fan inte skriva nått mer idag. De har fan varit en rikigt skit dag. Titta bara ut liksom..? Nice väder..Verkligen. Höst= Depp. Låt de va så!

Låten säger verkligen ALLT om min dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0