Svar!

Anonym om Frågestund?:

johanna, jag bara mååste fråga,
vem är den där tjejen
Sandra i din klass?
hon verkar vara en underbar person!!!
pusspuss^^<3

SV: Ja, hon är en rikitgt sockerbit!
      Hon är alltid glad och rolig! Hon
      har oxå blogg om jag inte minns
      fel. Kan länka sen ;)

November, 12:14 emma om Frågestund?:

Varför började du blogga? De vet jag inte riktigt. Ha nått att göra på datan 
                                      liksom. Inte bara Facobook (A) 
Vilka bloggar läser du? (länka). Kissies (http://kisseis.se) tyyyp.. Har bytt lite bloggar
                                              så har inte rikgtigt kommit under fun med vilka jag 
                                              läser. Men så fort jag kmr på de ska jag
                                              länka! ;)                                            
                                             
Cola eller pepsi?Cola
Hur länge har du bloggat?Har haft flera bloggar. Men den här har nog varit den
                                     mest seriösa :)
Vem skulle du vilja vara över en dag? Oj..Svårt! Någon med rikigt mkt pengar :D haha.  
Beck eller wallander? Beck sååklart :D 
sommar eller vinter? Sommar!! 
gillar du uggs? Japp. Har 2 par så ja ;) Riktigt mys! 
Vilket är ditt fravoritgodis? Öhh..Haha allt..? (A) 
Vad ska du göra i helgen? Jadu.. Helgen är ju liksom över nu men vara hemma :D
Vad ska du önska dig i julklapp? Massa! Pengar, kläder, smycken osv. Så nu vet ni vad ni
                                               ska ge mej :D 

November, 12:04 Mariam om Frågestund?:

Vad skulle du göra om du blev kända via din blogg?
SV: Jadu.. Inte som Kissie tror jag iaf. Om jag började
      få pengar och grejer skulle jag nog göra och köpa allt
      jag vill ha.. Jaa, de kanske blir lite som kissie ;)

November, 12:01 Anonym om Frågestund?:

Vad gillar du för musik?
SV: Väääldigt mkt blandat. Jag lägger upp ganska mkt låtar här
      på bloggen. In och kolla på dem! Alla jag har lagt upp tkr jag
      om tror jag ;)



Nu börjar min blogg lagga lite så nu ska jag sova! Jag är as trött! Sov sött.
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0