tre i en ^^

Hejee!
Idag vaknade jag typ 05.45 för att åka och träna. De va en sjukt bra början på träningen. Allt gick super. Men sen gick det nerför. ALLT gick bajs. Asså väldigt lång historia orkar inte förklara. Men nu är jag äntligen hemma. Trött som en örn :)

Igår: Ja, jag och Thea stack till Ekerö för att hitta på nått. Hade inga direkta mål men aah iaf. Började i centrum Inte såå skoj :P. Sen stack jag, Dennis, Tommy och Thea till stenis. Typ hade inget för oss. Sen kom Alice. Och hon va stenhamra typ 30 min sen stack hon hem när jag skulle gå och säga hejdå till Matte :P. På väg till han träffade jag VILGOT :D Sjuukt länge sen ^^ Blev fett glad (A). Sen stack jag till Matte och hans störda kompisar :P nee dom är sååå störda..lite bara.
Kommer till Ekerö igen. Åkte till gårn och..gjorde inte ett skiit ^^ Hihi. Sen sprang jag på Ralle och Philip. Har inte träffat Ralle på typ 4 veckor :O Så de va as nice :)
Men nu ska jag kolla film, lär väl somna oxå ^^
Puss<3 

Ralleee :D

Matteee;)

Kommentarer
Postat av: elin

är du kompis med matte och vilgot gumman? :P <3

2010-11-25 @ 19:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0