Turn back the story

Godmorgon!

Idag är jag sjukt trött. Va riktigt svårt att sova igår.. De va så mycke i mitt huvud. Vaknade typ 4 ggr oxå.. 
När mamma kom hem igår började dom snacka om Billy dirr.. De va så jävla jobbigt att lyssna på så jag gick där ifrån med tårar i ögonen.
Jag har ännu inte fattat. Men känner att de känns bättre än igår iaf. Igår va nog den jobbigaste dagen på flera år!

Släpper de snart!

Idag blev jag tvingad att åka på träning. Så ja.. Jag måste åka och träna.
Hade så bra så länge så kanske vi hörs ikväll.
En sjukligt fin låt! Den spelade dem minst en gång igår kväll<3


Kommentarer
Postat av: Sigmundmonica

Perfect work!

2011-10-13 @ 07:34:27
URL: http://sigmundmonica.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0