En nu, En sen!

Hejhej

Nu är jag hemma igen från Lidingö :) Har haft en rikigt rolig helg med min syster! Hehe aah finns mkt att berätta. ^^
Så idag har jag jobbat lite, missat bussen för Gustaf's skull! Fett snäll jag är :O <3 Kom just hem. De va as jobbigt här hemma. Blev sur dirr när jag kom hem. Aaaahhhhhh jobbigt att vara sur :( Saknar Alice! Bara så att alla vet.
Alla berättar att jag har missat en grymt rolig helg. KUL!! Alltid jag. Fandå..

Och nu vet jag oxå varför jag va tvungen att åka till min syster en hel helg. Jo, de va för att min mamma skulle till ett ställe i Göteborg med min andra syster utan att säga nått. Jag ville oxå dit :( Bajs jue..
Ne så nu sitter jag här hemma och väntar på min mamma. Hoppas för HENNES skull att hon har köpt nått.
Ska snart ladda upp dagens lilla låt oxå. Ska bara hitta nån bra! Eller de kanske blir två, en nu, en sen.


Har haft denna på mitt huvud heeela dan.. :P
Pöss <3

Kommentarer
Postat av: Alice!

Vi båda missade en bra helg..<3

2010-10-24 @ 20:31:36
URL: http://bigal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0