..

Hej!

Kom typ hem för en timme sen har varit på träning. Fick en boll på ögat idag på idrotten och har typ ett sår där nu :(  Men aah.. Orkar inte skriva om de just nu..

Asså just nu är jag så jää*la sur..Eller typ mer ledsen =o. Om man inte har nått liv, måste man förstöra någons annans då? Eller kan man inte bara förska ta vara på sitt?! Ne jag förstår verkligen inte :( Asså jag vill så gärna skriva upp namn på den här bloggen men då lär jag få ta massa skit för de oxå. Ja, jag tar åt mej! Men bara för att jag gör de så behöver man ju inte hålla på ännu mer? Asså åååh.. segt!. Men nu ska jag sova. Kmr va sur imorn!! SÅ va inte i närheten av mej..! 

RIKTIGT surt.. Ni fattar inte hur mkt ilska jag har innom mej just nu. Och jag vet flera i min närhet som har de oxå. Men undra om dom har de lika jobbigt som jag när sånt här händer? 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0