Ingen vanlig dag

Hej allihopa!

Idag har jag varit i skolan från 8.40 till 12.20. De sööög. Allt gick åt helvete vad jag än gjorde :( Sa fel, gjorde fel..Skit! Började med att de va värsta feta bilkön till skolan. Kom 10 min försent. Sen hade vi lunch och de va as äcklig mat. Och sen är de typ lite bråk i min klass så..ah lång historia men jag gick och satte mej vid ett bord i ca. 5 sekunder sen stack jag. Pallade inte med skiten. Satte mej på matten. Gick bra men sen, typ 20 min innan vi slutade matten, gick de åt helvete igeeeen. Slutade matten, Träffade Gustaf<3. Blev liite gladare (A). Vi stack till centrum och då puttade Philip in oss i en buske typ :P Så dom två gjorde min dag kan man säga..På något konstigt sätt.  De suger i skolan utan Alice :'( Va as nära på att typ börja gråta idag när hon inte svarade.
Jag och Thea stack till Bromma. Jag köpte en jacka typ. Sen stack vi hem. Flummade som fan.
Nu ska jag kolla runt på lite bloggar :)
Pöss <3


Kommentarer
Postat av: Alice -Big AL- Carlson

Va ere för bråk?

2010-10-26 @ 21:45:28
URL: http://bigal.blogg.se/
Postat av: Alice -Big AL- Carlson

vilket av dem? ^^

2010-10-26 @ 21:57:28
URL: http://bigal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0