OMG..!!

Heej!

Veeeet.. Vafan gör jag hemma liksom? En fredag kväll som denna?! :P Hihi.. Men jag vet iaf EN till som är de. Och de är då AliceTvilling<3 Vi blev lite halv dissade idag. Vi ville inte åka till Sandudden och slösa rolig tid där liksom?..?! Så vi blev dssade och då åkte vi hem. Så nu sitter jag här hemma. Hade ju tänkt mej en rolig kväll med roligt folk.. Men ändringar liksommmm.. Hade tänkt att träffa en skiiit skum men fett snäll kille från kyrkan :P haha men han va full när jag ringde han :P hihi. Typisk! 
Har riktigt mkt panik!!! Jag har min väska hemma hos Samuel :S herregud asså.. Tänk om han kollar..i den?!!? Har dock inget roligt i den men ändå liksom:/ Faan! Jag är ju tjej, hur ska jag klara meeej? OMG! :(
Nu ska jag typ kolla tv. Sen sova. Ska upp tidigt imorn...Träning träninig ;)
Puss på min Gustaf som typ är i Sandudden nu. Tyck att jag är tråk.. men du vet varför<3


Kommentarer
Postat av: Alice -Big AL- Carlson

Aw :D AliceTvilling :P

Hopppas han inte kollar i den vafan :O <3

2010-10-29 @ 21:33:11
URL: http://bigal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0