Städning

Såå.. Nu har jag druckit upp colan och allt godis är slut ;)
Hihi ne men jag städade mitt rum :) Kollaa!
Före:

Efter:

:D As nice
Juste! Måste bara berätta. Jag blev lite lurad igår. De va nån som ringde mej HELA tiden. Fett jobbig. Första och andra gången skrek han typ bara i telefonen :P haha men sen börja han bah: "Jag vet vem du är. Vart du bor." ALLT verkligen. Och allt stämde. Så ja bah ahhaaa..Kul att nån typ följer efter mej. Men sen gav jag numret till Gustaf så att han fick snacka ist och då blev han, den så kallade "Idioten" så jävla rädd. Så han ringde upp mej och bah: "förlåt blablabla.." Haha och så sa han vem de va och allt :P Haha fett kul. Men grejen va att jag känner han ganska bra:P Han ville bara driva med mej lite :P
hihi Jag blev fett sur :@ (A)
Pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0