Svar!

Anonym om Frågestund!!! Wohoo:
Tio snabbfrågor;

Gå eller cykla? - Ja.. Om de är vinter cyklar jag inte så ofta.. Så gå.
Hyra film eller gå på bio?- Hyra
Skräck eller komedi?- Beror på vem man är med ;)
Musik eller tystnad?- Beror på vad jag ska göra. Men älskar musik så..
Är du kvällsmänniska eller morgonmänniska?- Kväll :D
Läppglans eller läppstift?- Svart läppstift..Nej tack. Läppglans ;)
Godis eller mat?- Hihi Maaat.
Viktigast utseendemässigt? Ögon eller leende?- Svåårt.. Går nog inte så mkt på utseende.
The eller kaffe? - The.
Chips eller popcorn?- Olika ^^

sofia om Frågestund!!! Wohoo:
har du någon favoritlåt just nu?vilken?
Din blogg är jätte fin <3
Sv: Tack så mkt :). Jag har jätte många. Svårt att säga
      Men jag lägger upp nya låtar varje dag. Så de är
      bara att spana in ;)


  Anonym om Frågestund!!! Wohoo:
hur många år har du hållt på med konståkning?Är du bra?
Sv: Ungefär 7 år. Jaa..helt okej. Tävlar och så. Inte Sm
      direkt.
 
Jonna om Frågestund!!! Wohoo:
Om du fick vara någon annan för en dag, vem och varför?
 Sv: Svåårt.. Vill vara någon super rik vacker tjej.
       Köpa ALLT man vill ha. Inte bry sej om de kostar
       super mkt^^ hihi
Alice -Big AL- Carlson om Frågestund!!! Wohoo:
Hur lång är du?
Vilken sko storlek har du?
Sv: Jag är ungefär 1.75. Beror på vad
       de är för skor men typ mellan 38 och 40 ;)
Anonym om Frågestund!!! Wohoo:
Vilka bloggar läser du??
 Sv: Ska länka dom i ett senare inlägg! 
       Så häng med här på bloggen ;)
Veronicaa om Frågestund!!! Wohoo:
Har du kille?
Vad heter han?
Sv: Japp de har jag. Han heter Gustaf<3
Sanna om Frågestund!!! Wohoo:
Hej!
När började du blogga? (:
Sv: Tyyp.. i somras. Fast har just kommit tbx efter en kort paus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0