Till Alice <3

Tjatjaa

Nu är jag hemma från skola och träning.
Jag slutade som sagt skolan kl 12 idag så jag åkte och solade med AliceTvilling <3 As mys. Somnade på 15 min (A) hihi..
Efter de gick jag och Alice till en affär. Tänker inte säga vilken, men den ägde :D. Jag stack på träning och Alice åkte till Ekerö igen. Träningen gick fan bra :). Åkte med Sebbe hem så att vi hann med 20.00 färjan. Skit nice. Dock skulle ju han sitta och dricka kaffe hos nån som jag inte känner innan vi rullade hemmåt..-.- *suck*. Hihi
Nu ska jag sitta inne på lagg FB.. De laggar som satan :O Vad händer liksom?! Aja
Pöss iaf <3
( Lägger upp en låt som är till Alice ;) )
Mohahaha :D 

<3

Kommentarer
Postat av: Alice! (Big AL - tjejrappare)

Hahahah! SItter o as garvar med mamma i sängen ^^ Så härlig låt!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam<3

2010-10-25 @ 22:32:34
URL: http://bigal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0