In löööv! På riktigt :)

Heeeej..
Jag är så grymt kär!!!!! OMG kan inte sitta stilla när jag hör på deras röster. Helt sjukt bra dom är. Älskar dem verkligen<3<3
Dom hade en galet bra spelning igår. Jag fick liiite kontakt med dom oxå :D hihi. Tyvärr hade jag ju ingen mobil med mej så de blev inga kort :'( böbuuu... Jag dör... Aja iaf^^ Jag hade en grymt trevlig kväll med min lilla, "lilla" familj och lite släkt :P haha de va syskons syskon å allt möjligt där ^^. Jag och Pella åkte Insane två ggr och sen kollade vi på Baseballs. Jag gick fram ganska långt i publiken för att se nått. Blev typ halv haffad av några killar och tjejer som jag inte kände alls. SKIT KUL!! Sen så gick jag till dom andra som stog ganska nära scenen så man fick lätt kontakt med dom på scenen oxå :). Så stod man och kollade mycke på frittfall o tänkte " Att dom vågar ge sej in på de där" Så frågade Pella om vi skulle åka och jag råkade säga JA! Fattar ännu inte varför jag sa ja till en sån galen grej. Men de va skiiit kul!! :D haha.
Sen, 30 min, senare ringde min syster och sa att hon hade åkt berg-och-dal bana med Digger! Den snyggaste! Dom stod tydligen bara där och skulle åka så hon haffade dom :P hahah helt galet. Och jag är skit sur för att hon fick och inte jag :'( buhu..igen. Kmr väl fler ggr :) Oj va långt de blev^^ hihi tack till dem som läste allt :D ganska spännade va?!
Puss <3

Ja, vi skrek. Har ont i halsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0