Jag skrattar idag

...Jag skrattar idag, jag vill leva i nuet. Så jag lever idag idag idaag!.. *host* kan inte texten(A) hihi.
Har just ätit lite. Så jag hade inte så mkt att göra så jag loggar och bakar kaka :D hiih naamnam. Lyssnar på musik och skriver med kompisar på msn :) MKT trevligt!
Annars såå... Hade jag typ tänkt att ha frågestund snart.. eller nått. Börjar liksom få slut på ideér ^^ Händer liksom inte såå mkt mer än skolan i mitt liv. För den som inte har fattat så har jag då ig i eng så jag har rätt mkt att göra! :) Jag vill liksom klara ett litet g i engelska. Men de va ju bara en liiten del i mitt liv.
Men så äre. Vi hörs! Släng in en kommentar vettja! ;)
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Alice

sv. LOVE U!

Nej inte hur som hellst, men vid vissa föreställningar har vi ibland behov av mer dansare eller en extra stämma :) <3

2010-09-13 @ 23:00:45
URL: http://bigal.blogg.se/
Postat av: Steffi

J Ponny! Fin blogg du har!

Hör av dig om du vill ha hjälp med skolan <3

2010-09-15 @ 18:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0