Stan till polis..?

Heej!

Igår efter skolan åkte jag och  Thea till stan. Eller solna^^ Jag handlade en jacka, skor, byxor, en bh och leggins.(bilder kmr imorn). Sen åkte vi till gårn. De va tydligen väldans mkt poliser och grejer på ekerö igår oxå. Dock märkte jag inte nått eftersom jag inte va inblandad eller nått :) skönt!
Idag åkte jag och Thea in igen fast denna gång till min träning och för att "jobba" lite. Efter en ganska okej träning åkte vi till solna för att fixa en sak sen åkte vi och jobbade. Vi va färdiga typ kl. 18 och bussen hem gick kl 19-.- Lite sugit!..Så vi drog till vallen och kollade läget. Träffade Jimmy!..Och Krister, fast han hälsade inte ens :S. Så när vi stog och snackade med JimmyBooi kom polisen och pratade med oss om allt möjligt^^ sen åkte vi hem, och nu sitter jag här. Känns som om jag skulle varit med i ett.. ah jag vet inte vad. Men ont har jag. Från svanken till knät-.- Knappt så att jag kan gå.. Kuuuligt.
Imorn lägger jag upp bilder och bloggar MKT mer.
Puss <3
Man blir riktigt partysugen nu!!! :D

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; haha jaa, alltså resten av bilden var ful så jag la in den i ramen, men själva piercingen är inte fixad där!:)

2010-09-18 @ 23:09:17
URL: http://coookies.blogg.se/
Postat av: Alice Carlson

Hahah! Många av mina polare åkte fast för fortkörning å fylla xD <3 m.m! Haha! Fick uppåt 100 varnings sms att de va poliser ute :O

2010-09-19 @ 03:04:07
URL: http://bigal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0