23.56

Hej alla!
Just kommit hem ifrån Niklas.. Fett myyys de va där (A). Jag, Alice, Joel och Niklas is the chakis shit :) ;)hihi. Vi typ glodde på film eftersom att ingen hade någon idè om vad vi skulle göra.. Eller jo, klart Niklas hade säkert massa meeen.. Vi har redan testat en utav hans dumma ideer ;) Haha. Ne så vi bah satt o glodde på Ragnar ( " Översexuell, kåt som ett djur.. Så han får sitta i bur") hahhahaha stackars kanin. Men de va chill! <3
Nu ska jag väl på lyssna klart på min låt och sen sovaa!
Hörs imorn <3 Pusss<3

En sån.. Fast de va inte den, de här är ett par andra som finns i stallet. Men hur som va den sjuukt söt!


Kommentarer
Postat av: niklas

tycker mina idér va riktigt bra iaf :)

2011-04-22 @ 11:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0