Facelift och Valborg

Heej och godmorgon!

Jag gick upp för ett tag sen och åt lite. Gott som tusan.. Dock liiite för mkt kalorier (A) Haha inte bra^^
Idag är det ju Valborg :D Så taggad. Har typ varit de i en vecka :P Haha. Jag ska såklart vara med bästaste Alice och alla andra i ******* kommer bli galet ;). Hahaha tyvärr hade jag vääärsta hemska drömmen i natt om att det typ blev en jätte misslyckad kväll. Men så ska det absolut inte bli! Hihi.

Igår; Täffade jag Alice och åkte och solade. As mys ;). Sen åkte vi till Fridhemsplan och gick på Åhléns för att köpa solglasögon och "Brun utan sol". De slutade med ett par as nice solisar.. Dock ingen brun utan sol för den kostade typ 200 kr den jag ville ha :P Haha. 
Så vi gick till, bästa affärenn btw, Inn och finn. Så nice affär! Finns nog allt man vill ha där :) Så där köpte jag en brun utan sol spray och kräm och en ansiktsmask för 70 kr. De måste jag faktiskt kalla ett klipp ;) Haaha. 

So let´s go and do a facelift ;)
Puss<3


Hahaha amen... Tänk om det slutar så här för mig :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0