Hmm..

Hej alla! Saknat mig eller? Tss.. Jag har just ätit middag. Och sitter just nu jag och laddar in för NP imorn .. Eller inte ;) Jag sitter och glor på fb och massa bloggar xD Haha. 
Idag; Hade jag skola. Segt som vanligt nästan... Ahh.. jo de va den. Jag skulle träffa..en idag. Men ne, inte lätt att va senil så det blev inget ;) Men kanske imorn.
Imorn; Ska vi simma med skolan..?! OMG -.- Jobbigt värre. Får t.o.m hoppa över min träning-.- Fett irriterande ju.. Men sen kanske jag ska träffa den där personen senare på kvällen. Kanske tar en sväng förbi gårn på kvällen. Så vi ses där huh? ;)
Miss u! <3

Tadaaaa.. Jag o Alice mfl. Hade en dag vid kanalen! Mkt nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0