Jag är bra på att ragga :)

Hej alla! Asså vilken underbar dag verkligen.

Igår; Va jag och Thea på Ekerö. Vi träffade Niklas och Joel ofc^^ Vi typ ba gick runt lite först sen skulle vi gå o grilla hos typ Simon först. Men vi gick till nån.. Chatall? Hahah nått sånt. Vi  typ disskuterade hur ett blåmärke kom till och sååklaart kom Niklas på massa idéer. Haha knäppo.
Idag; Så sov Thea här. Sen taggade hon hem o jag till Ekerö för att ragga lite is tider. Gick as bra. Fick privat av bästa tränaren. Klararade massa hopp. Så de va as nice. Sen träffade jag Joel :) Och de va ju  grymt väder idag så.. Allt är bara grymt just nu :D
Puss<3

Haha fin bild må jag säga ;) Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0