Let´s do Pita alá Malin

Hej alla läsareee. Sry att jag inte skrev igår. Föööör...

Igår; Va de först skolan, träffade ****** hihi (A). Aah sen iaf så åkte jag och mamma till Liljeholmen för att gå på öppethus på Real. Så vi gick där inne ett tag på alla affärer. Hittade MASSOR av grejer. De va ju 30 % Cubus ;) hihi. Så aah, massa nya kläder. Sen tog jag en hasselnötslatte MUMMAAA va gott de är. Sen gick vi till Real. Och på den skolan vill jag verkligen börja!!! O M G va nice det verkade. Alla va grymt trevliga osv. Sen åkte jag hem och sov :D

Idag; Va det rätt chill dag i skolan. Sen va jag och Thea med ****** och gick på Ica och handlade för jag ska ju laga " Pita alá Malin" Idag ;) Hihi gott. Pusss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0