Ska man ta tag i det eller..?

Hej du däär! Hur är allt?
Med mig är det nog ganska bra..!? Eller allt vore ju mycket bättre om allt va som de skulle. Men så är inte läget. Världen driver med mig känns det som!
Orkar dock inte förklara ehe.
Är jag den enda lilla människan i världen som tycker att det är jobbigt med skolan..? Jag svär, jag går in i väggen snart. Och ju mer man har runt om sig.. ne jag vene, jag tycker om att ha mycket saker att göra. Men allt är liksom som att vara övertrött, du är liksom trött men kan inte sova. Exakt så är allt nu. Har MASSOR med saker omkring mig, men orkar verkligen inte ta tag i nått. Inte i ett skit!
Är det någon som fattar?


Ganska exakt så känner jag!

Kommentarer
Postat av: Dyllan

Förstår dig. Säg till om det är ngt jag kan hjälpa till med :)

2011-04-06 @ 09:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0