Sooool!

Hej allaa! Jag måste bara börja med att säga att jag vill träna. Så ska nu sticka ut och springa bort lite fett ;) Tsss
Jag gick upp as tidigt idag.. EHm.. Rätt nice ^^. Igår va jag ute med Deysi :) Vi typ ba åkte runt lite. Väl tillbaka på Ekerö träffade jag min godis Ann :D ( Ellinor ;) ) Sååå länge sen ju ^^. Sen började vi gå till kanalen. Och gissa vem jag ser MITT I CENTRUM..?!?!?!? Jo, Nicke? Helt sjukt att se han igen. Har inte träffat han på ett år.. Vilken konstig känsla det gick genom kroppen :S Men sååååå underbar. Miss u Nicke!
Back to track! Idag ska jag inte göra så mkt, fest ikväll kanske? Haha
Hade så länge min snyggingar ;) <3 Puss<3

Bästa låten för denna vackra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0