Vill inte!

Hej alla!
Jag har haft en jävla piss dag. Skulle kunna tänka mig att bara lägga mig ner på marken och gråta. Dehär funkar inte. Hatar att jag blir tvingad att gå dit varenda dag. Ett jävla helvete!
asssåå.. åh.
Mådde illa typ hela dagen. Sen blev det bättre när jag gick från skolan ( Konstigt..? ) Satte mig på tunnelbanan och då spydde ett par över typ hela sätena. De va en gubbe som satt framför han och han fick ju likosom allt på sig. Men de va ingen som ville hjälpa dom två små syskonen. Så jag offrade mig och gick av med dem och ringde deras mamma. Tänkte att jag liksom redan typ mådde piss....typ..
Ne nu är jag hemma. Ska äta nått sen åka till Mattis o söka lite stöd..?!...
VILL HA!!! Bara så att alla vet. Vill ha dom längst till höger på mitten ^^
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0