do it bby

Men guuud så jag har dåligt minne.. eller? Ne jag har bara inte PALLAT blogga eftersom jag har så mkt annat för mig. Jag mår bäst om man inte.. tar upp ett par saker. Men so what..? ;)
Idag hade jag NP som alla andra 95:or på denna jord (a) Ne men de gick rätt bra! :) De va ju bara svenska liksom..?!
Imorn är det skola igeeeen.. Jippi! Dock är det typ idrottsdag så jag ska hänga i ishallen heeela dan. Asså helt sjukt! Från 11. 15 till 20.00 :D. Ganska kul måste jag säga. Bara jag inte är seg. För då  pallar jag inte mitt liv nå mer asså -.- Sååå trött på mig själv att jag har tappat min axel.. ( Ett hopp på isen ;) ).
Aja nu ska jag skriva vidare till Frida! Asså hon är såå rolig.. även fast att hon är allvarlig ^^ hih
Pusss<3


http://www.youtube.com/watch?v=gEUBdAP3Y1k - Om du inte har nått för dig, lyssna på denna gryyymmma låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0