fattar inte varför jag gråter.. de gick ju bra!!

Skiter i att jag suger på att skriva just nu.. men det är nu allt kommer på samma gång. Nu vet jag hur det känns!
Torsdag: Jag fick reda på att min BÄSTA vän ligger på sjukhuset.
Fredag: DE VA KAOS! Jag har nog aldrig varit så orolig för såå mkt samtidigt. Kan inte beskriva. Jag åkte iaf i värsta paniken till KS och kollade där.. men ne inget svar. Ser en buss där det står Danderyd sjukhus via Sollentuna. Så jag hoppar på. Skiter i om de skulle ta typ 5 timmar, skulle bara fram! Halva vägen på g dit får jag ett litet mess. Men dock det mest betydelsefullaste smset i mitt liv typ.. Han sa att han va " ok " mer eller mindre.
Idag: Tävling. Gick helt ok. På g där ifrån ringer han! Blir så jävla glad så de bara rinner tårar.
Jag saknar han så sjukt mycket. Jag måste be han ringa mig typ varje timme. Klarar mig inte utan hans röst. DE GÅR INTE!
Älskar dig.. glöm inte de!


K R Y A!
 

Kommentarer
Postat av: Sveaa

Vad hände?

2011-02-21 @ 00:30:47
URL: http://sveaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0