Lovar kaos

Hej alla läsare. Igår va det ju alla ♥ dag.. Ehm inte den roligaste dagen på året om man liksom inte kan glädjas av den..?! Men aja, fick iaf 3 st kramar;) Bättre än ingen.
Hade träningen som vanligt. Den gick åt helvete. Jag har tappat såå mkt men fattar inte varöööör..? :O Och som pricken över i ska jag ju tävla på lördag.. A.S.B.R.A! Verkligen-.-. ASSÅ VILL INTE! Aja får stå ut.
Sen när jag kom hem va jag skit trött så jag ba kolla igenom fb sen la mig.. Men alla va ju så jäävla glada och uppåt igår.. Men själv satt man där och hade typ värsta deppmode :) KUL I JUL!
Nu dks jag gå på lektion snart iaf. Och när jag kommer hem LOVAR jag att jag ska lägga upp MASSA bilder. Asså det ska bli sånt bild kaos :D hihi
Puss iaf  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0