o.m.g

Jag blev just såå himla glad. Jag fick en kommentar av en viss "Sveaa" Dvs. min älskade Alice! Jag blev så himla glad så jag skrek. Eller iaf försökte skrika^^ Jag har inte träffat henne på HELA året. Asså de är bara en ren katastrof enligt mig!!!! <3 Kärlek till henne. Och om du läser de här Alice Bästa Carlson, messa mig!!! LOVA! SAKNAAA!
Iaf så ska jag nu dricka min sista kopp med te och sen sova. Kanske läsa lite oxå.
Vi fick nämligen en ny bok att läsa i klassen idag. " Så värt" Heter den. Den är så sjuuukt bra! Har redan läst halva boken(A) hihi. Måste beställa resten av hans böcker NU!
Puss<3

http://sveaa.blogg.se
Http://sveaa.blogg.se <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0