såpp!

Nu jävlar ska de bloggas!!

Igår: Va de snö ÖVERALLT! Fuck snö -.-. Iaf så kom jag typ en timme sent bara :), hade såå mkt känslor i kroppen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Asså.. ah helt obeskrivligt! :/ Men dagen slutade iaf bra hemma hos syster med barn o grejer! Härligt.

Idag: Gick upp kl. 05.45 för  att ta tåget mot träningen. Allt gick som de skulle :). Tränade 2 h och 40 min på is, och sedan en timme fys. Måste säga att jag var såå trött. Vart jag än satte mig så somnade jag ^^ hihi. Ögonen bara snurrade.
Men nu, äntligen hemma, har jag just ätit. Blev lite potatis o sallad. Vägrar att äta annat! ( i kött väg )
Ska gå ut med hunden ett tag tänkte jag. Låter som om hon behöver komma ut. Dvs. bort från pappa :). Så jag tänkte tagga ut ett tag nu. Sen kommer jag tbx och skriver mer mina finaa vänner!
Puss so long

Hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0