scengymnasiet!!!

Sorry fan att jag inte har bloggat! Mkt nu asså ;O Hehe. Sov hos syster inatt MYYYS! Sen har jag typ gått i skolan. O nu sitter jag hääär. Skolan gick ganska snabbt. Sen slutade jag och åkte till Bästis :) Vi gjorde inte nått specillet, satt och pratade, hämtade lillen på skolan sen typ gick vi hem igen. Såååå mkt is de va :O Herregud. Trodde jag skulle slå ihjäl mig flera ggr ^^. Aja väl hemma nu iaf. Trött som bara den!
Igår va jag på scengymnasiet iaf och huuuuur underbart va inte de..? :O :D shiiiat asså!!! Alla va huuur gulliga som helst. Kände liksom 2 personer där men alla behandlade mig som värsta braiga kompisen. LOVE IT!
Nu ska jag sitta vid datan o tjocka i mig ett par kakor ;)
Puss<3  

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

sv: du måste länka till mig och till tävlingen för att vara med :)

2011-02-02 @ 03:12:56
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0