behöver nog lite hjälp

Hej alla! Sryfan att jag inte har skrivit på ett tag ^^ Varit hemma hos Deysi o massa på Ekerö. Igår så va vi typ med MASSA! Men kvällen slutade iaf med att vi gick hem till nån Niklas..? och tittade på film och drack kaffe ^^ Skit mysigt!! Idag har jag varit i stan en snabbis. Jag skulle köpa en grej på apoteket. Men nej..Inte de! Det blev en koffta i från Gina ist. Har den på mig nu, den va skiiiit härlig!
Men nu ska jag nog gå och äta lite. Vi hörs sen med bild på min fina koffta :)
Puss <3




Psst.. Jag funderar på att töja mina hål i öronen (A) Får se hur det blir med den saken!
         Vad tkr ni..? ;)


Kommentarer
Postat av: mama

NEJ!!!!! APPSOLUT inte är du inte klok!!!!!

2011-01-19 @ 17:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0