inget att göra....

jahaja..  Nu var klockan nästan 17 då.. Dagen va seeg. Rikigt seg! Det finns absolut inte ett skit att göra här ute :'( Bläää.. Skit sak..
Ikväll händer nog inte så mkt. Tänkte kanske åka till Ekerö.. men vad finns att göra där liksom :/ Inte mkt heller. Fast MKT bättre än här (A)
Nu är det bara några minuter ( 35 min ca ) tills det är mat. Sen ska jag nog ut med hunden.
Jag vill typ rida eller göra vad som helst.. Men ne, mina knän är ju lite halv sär så jag får ju bara ont av det...-.-
Nu lägger jag upp lite bilder ist ^^



puss..

Kommentarer
Postat av: Frida

Du kunde ju alltid skickat iväg ett sms ;)

2011-01-07 @ 18:11:41
URL: http://jordgubbsmums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0