kärlek- dag 5

Dag 5.
Kärlek..?

Jag har nog fått den här frågan 200 ggr, Vad är kärlek för dig?! Och jag blir alltid lika ställd. Jag har ingen aning vad jag ska svara. Det är ju så otroligt svårt att beskriva för att alla tkr ju liksom olika! Och jag vill ju inte förstöra andras tankar. Men för mig är kärlek nått roligt och spännande, när man känner att det pirrar i magen, man inte kan sluta tänka på personen, eller för all del kan man ju beskriva kärlek till ett djur eller idrott. Men att man verkligen inte kan sluta tänka på senaste händelsen som har med de att göra. Det ska vara en härlig känsla!
Man kan ju oxå vara olyckligt kär.. Och det är riktigt förjävligt!.. Jag tänker nog inte gå in på det i detta inlägg.. Kanske någon annan gång. Men jag kan säga att jag har varit olyckligt kär! För mig gick det nog aldrig så långt så att jag mådde skiit dåligt.. men jag kan ju inte skryta med att jag mådde bra liksom, för det gör man inte.
Har ni typ lite frågor och sånt så fråga på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0