min värld

Dag 3.
Mamma och pappa

Mina föräldrar är gifta sen 96 dvs. 14 år. Jag vet inte om der är skönt att de är gifta fortfarande. De flesta par som gifter sig nu för tiden skiljer sig efter inte allt för lång tid. Och kompisar som har skilda föräldrar tkr för det mesta att det är jobbigt.. Men jag tycker att dom verkar ha det himla bra ändå! Skönt med två hem liksom.
Min mamma jobbar på ett äldreboende i Nockeby. Jag har mkt mer kontakt med min mamma än pappa. Det hade väl så klart varit roligt att ha samma bra kontakt med pappa.. men så har det inte blivit.
Min pappa jobbar på Ekerö med en jävla massa bilar. Han typ.. har sina egna vanor. Om man på något sätt råkar förstöra dem en morgon eller kväll, han blir GALEN minst sagt. Blir typ sur i en vecka.. :P Jätte fjantit men ja.

Mer finns det nog inte att säga.. Dom är underbara på sina egna sätt :')
Puss <3


Kommentarer
Postat av: mama

Ledsen för din skull....men jag är glad att jag har dej....vad skulle jag göra utan dej??? Håller med om att er kontakt kunde vart bätttre...

kram min älskade dotter!!!

2011-01-03 @ 20:03:06
Postat av: mama

Ledsen för din skull....men jag är glad att jag har dej....vad skulle jag göra utan dej??? Håller med om att er kontakt kunde vart bätttre...

kram min älskade dotter!!!

2011-01-03 @ 20:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0