Musik


Dag 9.

Okejokej.. Musik är ju såå jäkla härligt! Jag MÅSTE lyssna på musik varje dag. Undra hur mycket musiken har påverkat mig..? Asså sånt kan man ju inte bara säga rak av. Men ganska mkt tror jag iaf! :)
Jag lyssnar nog på ALLT som går att lyssna på. ALLT verkligen. Jag tycker inte om typ "deppa-sönder musik". Haha det är ju lite fööör tragiskt. Visst jag lyssnar på typ Kim, Tonki och JokerN.. Men liksom, vissa utav dem känner jag ju och dessutom vill ju dom killarna ha ett bra liv o inte typ dö i värsta knasiga knark historian liksom. Deras låtar slutar i lycka! :D Love it! Nä men jag typ lyssnar på allt..
Och jag har lagt upp MASSA låtar här på bloggen. Och dom finns ju såklart kvar under kategorin " Musik ". Titta där o få lite glädje i din själ :)
Puss och godnatt!!<3



Gammal o härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0