så :D

Hej alla! Jag trodde att jag bara skulle vara hos min syster en dag och sen komma hem igår, men ne, jag kom hem idag ist. Jag skulle egentligen ha träning idag. Men dom har inte gått ut med någon info och vi har ingen tränare heller så.. De känndes bara meningslöst! Och dessutom har jag såå himla ont i mina knän. Jag har nog aldrig haft så ont som jag hade idag! Herregud..:/
Men hur som helst hade jag sjukt kul hos min syster som vi alltid brukar ha ;) mohaha
Tänkte lägga upp lite bilder som jag tog här om dan :D Njuut mina vänner ;)
 


Dagen bjöd på mer och mer sol!!

Min otroligt braiga kamera! Det är en SONY för den som inte ser.
(ignorera lilla mig :D )
Dehär va en utav mina julklappar :) 
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0